Zoeken
Winkelmandje
Categorieën

Klantenservice

Wij helpen graag verder

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Wij werken samen met PostNL en zij bezorgen uw pakket van maandag tot en met zaterdag. In principe zijn alle producten bij ons op voorraad, wanneer dit niet het geval is, zullen wij u dit direct kenbaar maken en een levertijd corresponderen. Ons streven is om uw bestelling binnen 24 uur uur te verzenden.

U ontvangt wanneer uw pakket aangemeld is bij PostNL een Track & Trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen. Bent u niet thuis, dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd of komt PostNL het de volgende dag nogmaals proberen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Skinclub kunt u uw bestelling afrekenen met de hieronder opgesomde betaalmethodes:

  • iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.

Voor aankopen vanuit België kunt u uw bestelling afrekenen met:

  • Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • Belfius: Betaal eenvoudig met internetbankieren of de smartphone app.
  • KBC/CBC - betaalknop: Keuze om de betaling te bevestigen met een kaartlezer of door de betaling over te nemen met de app door een QR-code te scannen.

Voor aankopen vanuit Duitsland kunt u uw bestelling afrekenen met:

  • Giropay: De bankoverboeking is in Duitsland de meest populaire manier om online te betalen.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

U kunt uw gehele bestelling of een gedeelte ervan binnen 14 dagen retourneren. U dient binnen 14 kalenderdagen aan te geven via het herroepingsformulier dat u producten wilt retourneren. De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Zat er een cadeautje bij de bestelling, houdt er dan rekening mee, wanneer u onder de minimale orderwaarde komt waaraan het cadeautje verbonden is, deze ook retour gezonden wordt. Na ontvangst van de goederen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug.

Belangrijk is wel dat de goederen ongebruikt en onbeschadigd retour komen. Uit hygiënisch oogpunt kunnen producten waarvan de verzegeling verbroken is niet retour genomen worden. 

Twijfelt u of heeft u vragen over het retour sturen van producten bel dan naar 085 - 0730730. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur – 17.00 uur.

Retourformulier

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

U ontvangt wanneer uw pakket aangemeld is bij PostNL een Track & Trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen. Bent u niet thuis, dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd of komt PostNL het de volgende dag nogmaals proberen.

Betaal ik verzendkosten?

Wij verzenden binnen Nederland gratis vanaf €37,50, onder dit bedrag vragen wij een bijdrage van €4,50. Verzenden naar België en Duitsland doen wij gratis vanaf €65,00, onder dit bedrag vragen wij een bijdrage van €7,00.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

U kunt uw gehele bestelling of een gedeelte ervan binnen 14 dagen retourneren. U dient binnen 14 kalenderdagen aan te geven via het herroepingsformulier dat u producten wilt retourneren. De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Contact

Wanneer u specifieke vragen heeft en deze niet heeft kunnen terug vinden in de webshop kunt u altijd contact opnemen met één van onze schoonheidsspecialisten.

U kan ons dan telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 -17.00 uur op nummer 085 - 0730730 of stuur een e-mail naar info@skinclub.nl.

Wij streven er naar om uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden of wanneer u in het weekend mailt op de eerste werkdag na dit weekend.

Adres
Hanoistraat 159
3072 KC Rotterdam

Openingstijden

Maandag 08.30 - 17.00
Dinsdag 08.30 - 17.00
Woensdag 08.30 - 17.00
Donderdag 08.30 - 17.00
Vrijdag 08.30 - 17.00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

Contactformulier